Czwartek - jaka to melodia?

12:17 o 12:17


Po śniadaniu piliśmy kawę. Dzisiaj byłam w pokoju chłopaków. Słuchałam diskmana. Po obiedzie byliśmy na dużej sali i tańczyliśmy salsę. Jakieś były figury. Kuba prowadził rozgrzewkę. I było to ćwiczenie, krążenia bioderek.



Kolację przygotowywała Ania Kunewka i jeszcze Ola Mamińska. Po kolacji był konkurs… to było „Jaka to melodia”. Pierwsze miejsce wygrała Natalia, a drugie miejsce wygrał Olek. Ja dzisiaj wygrałam trzecie miejsce.



Ja wiem z kim jestem w pokoju, ja mieszkam z Eweliną i z tą… z Anią i z tą drugą Anią. Opiekunką jest pani Kasia Paszkowska. Ja lubię chodzić na spacery. Dzisiaj był krótki spacer. Ja dzisiaj kupiłam pamiątkę siostry Kai. Tylko się piszę tak: „k”, „a”, i takie małe „i”. Ja spotkałam na spacerze pana Tomka i spotkałam Adasia, spotkałam Marka i jeszcze kogoś. Oni poszli do sklepu. Pora roku jest zima.




Pan Paweł grał na gitarze, a wszyscy śpiewaliśmy „Chodź, pomaluj mój świat”. Trzeba patrzeć na ten aparat jak śpiewaliśmy. Ja wiem dlaczego my musieliśmy patrzeć na aparat. Po to, śpiewaliśmy dla rodziców.



Ewa Marczewska