Piątek - górskie pejzaże

13:38 o 13:38


Na początku byliśmy na spacerze. To pamiętam. Było fajnie. Daleko byliśmy, bardzo daleko, gdzie my byliśmy, a Ty tam, nie byłeś i pokazywałem kierunek. Byłem ja, Marek Niski, Kuba Kazibet i Michał Bogumił. I mamy jeszcze dwie opiekunów: pan Tomek Narbutt i Mariusz Sękowski, który ma 19 lat.



Potem o godzinie 12… ileś, to pamiętam, wróciliśmy do hotelu przebrać się, a potem jedliśmy obiad. Po obiedzie było odpoczynek. Po odpoczynku było malowanie. Malowaliśmy gdzie byliśmy w górach, naszych opiekunów, że byliśmy na kawie albo do sklepu.



Potem była kolacja. A kto robił kolację, to ja wiem: pan Mariusz Sękowski z chłopakami, Marek Niski z Kubą i Kasia z kamerą. Jeszcze była pani i pan - królowie kuchni. Potem jeden z nich poszedł do kuchni, zrobili naleśniki. Potem Kuba Kazibet i Marek Niski mają pomóc, będą kelnerami. Potem my usiedliśmy przy stole i potem dali po trzy kawałki naleśniki dla wszystkich. Potem zjadłem trzy naleśniki i było dżem, też był. Potem zjadłem, a potem to nie było kawa, tylko herbata.



Po kolacji były żarty, a po żartach oni poszli się bawić, cała banda grają w kalambury z dziećmi. Potem Paweł i ja teraz piszemy blog. Potem około 22:30 jest cicho sza. Wszyscy idą spać bo jutro jest wspaniały dzień, dużo zabaw, nowe przygody i spacery i granie np. „Milionerzy” albo „Kalambury”, malowanie i „Jaka to melodia” i różne konkursy.


Adaś Kowalewski