Środa - portrety i rymanowscy piraci

12:49 o 12:49


Było śniadanie. Po śniadaniu poszliśmy na spacer. Oglądaliśmy obrazy. Jakie to były obrazy? Święte? To chyba takie były obrazy. Poszliście na spacer, a my do kawiarenki z panią Asią Nogą i… drugiej nie pamiętam. W kawiarni ja piłam herbatę, jadłam ciasto ptaki owocowe.



Potem był obiad. Malowaliśmy naszych opiekunów. Ja malowałam z Moniką Asię Nogę i wyszła bardzo ładnie. Wszystkie dzieci malowały inne panie i pana Pawła. Potem, jak już namalowaliśmy, to Natalia i Ewelina pomalowały mi twarz. To było bardzo śmieszne. One nawet też miały pomalowane twarze.


A teraz zagadka dla Państwa!

Proszę zgadnąć który opiekun jest na którym obrazku :) Wyniki opublikujemy na blogu.



Odpowiedzi przesyłamy na adres: pawel.bugala@gmail.com
POWODZENIA !!!


Była kolacja. Jedliśmy spaghetti. Przygotował je Adam. Było dobre, smakowało mi, zjadłam cały talerz. A po kolacji przebraliśmy się za piratów i spędzamy Gosi urodziny. I będą konkursy i zabawy. Był tort, szampan i dużo słodyczy. Jest też fajna muzyka i wszyscy byli przebrani za piratów. I były balony. I wszyscy robili sobie zdjęcia. A najbardziej było śmieszne kiedy opiekuni płynęli statkiem. Ja też chciałam popłynąć statkiem. Wszyscy mieli ubrania w paski i mieli białe bluzki. Namalowali faceci sobie wąsy, tatuaże i kilka włosów tu, tułów, czy jak to tam. Panie pomalowały się ładnie i założyły sobie takie opaski. Wyglądały jak piraci. I chłopcy byli ładnie ubrani.



Ola Mamińska